Turnuva Başladı


Kurumlar arası turnuvamız bu senede başladı. Öncelikle hepimize hayırlı uğurlu olsun.

Geçen seneki halim bir an gözümün önüne geldi. Takım ayarlama konusunda öncülerdendim ve takımımız diskalifiye olmuştu. Uzun hikaye, bu konuya hiç girmeyeceğim...

Bu sene kurumumuzdaki iyi oynadığını düşündüğümüz arkadaşlarımızla iki ayrı takım kurduk. Bu durum iyi gibi görünse de aslında gücümüzü böldüğümüz turnuva boyunca anlaşılacak, eminim... Bu sene oynadığım takımdan başarı adına bir beklentim yok. Kendine güvensizlik gibi algılanmasın ama hem içine düştüğümüz grupta bizden çok güçlü takımlar var hemde yedek kulübemiz boş..

Bu akşam yani bir kaç saat önce geçen senenin şampiyonu olan adliye ile maçımız vardı. Tüm öğleden sonramı arkadaşlara direk kaleyi düşünmeyin, pas yaparak rakibi yoralım fikrini enjekte etmeye çalıştım... Maçın başlarında da bu oyun tarzımız tuttu. rakip erken yorulmaya başladı. bunun avantaj olacagını düşünmüştüm aslında ama zaafımız ortaya çıktı. Yorgun rakibe karşı oyun disiplininden kopmaya başladık. Topu alan rakip kaleyi düşünmeye başladı. Aradığımız golü de bulamayınca bizde oyundan düşmeye başladık. Neyse ki ilk yarıyı gol yemeden kapattık...

İkinci yarı rakip daha çekingen başladı, kapalı oyunu tercih ederek en iyi oyuncularını ileri çıkardılar. İşte tam bu sırada Tribünde bulunan meslektaşlarımız devreye girdi. Bir tanesinin elinde cep telefonu (Ali abi) yanında da iki üç arkadaş bağırıyor.

Abdulllaaaaahhhhhh angaraya çıkmış tayinin...

Fatih Mazlummmmm sinop

Hele o sırada top ayağında gole giden arkadaşımıza bağrışlarını her halde ömür boyu unutamayacağım.. Fatih Sarıııııı baksana laaaannnn İzmir olum izmiiirrrr

Bir anda tüm takım nerede olduğunu şaşırdı, herkesin dikkati tribüne döndü. Bu sırada rakip sağ kanattan atağa kalkmış... Ne zaman geldin arkadaş... Ve gollllll :(

Süpriz bir galibiyet beklerken yenen gol bir anda tüm takımın forvet olmasına neden oldu. Tüm takımın forvet olması kondisyon sorununu ortaya çıkardı. Bir de hakemle olan tartışmamız eklenince biraz tadı kaçtı işin... Sonunda 3-0 yenildik...

Burada unutmadan rakip takımı takdir etmeliyim. Rakibin şutunda kısa mesafede top elime çarptı, hakem topun yön değiştirdiğini düşünerek penaltı kararı verdi. Ben hakemin yanına gidip buna penaltı veriyorsan bana kırmızı çıkarmalısın dedim. Hakem kart çıkar(a)madan penaltıyı kullandırttı. Neyse rakibin kalecisi geldi ve bariz olmayacak bir şekilde penaltıyı dışarı attı. Bunda tribünden gelen tepki ve rakibin 3-0 önde olmasının etkisi olsa da takdir ettim.

Bu arada ben Rize ye geleceğimi de bir halı saha maçında öğrenmiştim... İlginç bir tevafuk oldu... Hakkımızda hayırlısı...

Unutmadan maçı rakip takım videoya aldı. Bulursam buradan yayınlamayı düşünüyorum...

Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder