Halı Saha Maçına var mısın ?

Yeni halı saha maçlarına merhaba dedik bu hafta Ankara da. Aslında maçlarımız yeni başlamadı. Şubeye ilk geldiğimde bu konuda bir kaç girişimde bulunmuştum ama 130 kişilik şube de yaş ortalamasının yüksek olmasından dolayı takım kuramamıştım. Benden sonra şubemize gelen genç arkadaşların hemen hemen tamamı futbol hastası olunca bu iş kendiliğinden başladı. Haftada bir de olsa maçlarımız düzene girmeye başladı artık. Yağmur yüzünden satışa geldiğimiz kısmı es geçiyorum.

Halı sahada maç taktiği konusundaki fikirlerimi daha önceki bir yazımda (http://shed510.blogspot.com/2012/04/hal-sahada-taktik-savaslar.html) anlatmaya çalışmıştım. Üzerinde çok düşünülmüş taktiklerin her yerde geçerli olmadığını anladım. Ankara da ihtiyar ağırlıklı konseyden oluşan takım Tam bir Mustafa DENİZLİ hayranı olmalı. Taktik belli; sahaya çıkın ve oynayın. Kimin nerede oynadığının bir anlamı yok, kendini nerede iyi hissediyorsan orada oyna. Zaten topu alan koşabildiği kadar koşuyor ve topu kaptırdığı yerde kaza yapan kamyon gibi yığılıp kalıyor. Bir Ankara havası tutturduk; Lay lay lom galiba sana göre sevmeler tarzımız özetle...

Baştan kestirip atmak istemiyorum; iyi oynayan arkadaşlar da var. Zamanla düzene girecek ümidindeyim. Kim bilir belki yeni taktikler geliştirmeye başlarız. Hem her takım aynı taktikle oynatılamaz değil mi ?
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder