Yeni Html Editörü


Blogger kullananların son zamanlarda dikkatini çeken güzel bir düzenleme var. HTML editörü. Yeni haliyle ben de çok beğendim. Özellikle benim gibi html dilinden çat pat anlayanlar için şablon kodlarını anlaşılır hale getiriyor. Ön izleme de artık daha kolay... 

Benim gibi bir çok blogger kullanıcısının ortak sorunu; genellikle ücretsiz olarak indirdiği temanın içine sinmeyen yönleridir mutlaka. Bu nedenle html kodlarının hangi bölümlerinin, blog temamızın nerelerini ayarladığını anlamamızı sağlayan güzel bir resim buldum. Blogumuzun Html kodlarından ayarlamak istediğimiz bölümü yukarıdaki resme göre bularak, gerekli düzenlemeleri daha kolay yapabileceğimiz kanısındayım...

Bu konuya zaman ayırdıkça zamanla iyi bir editçi olunabilir; hatta kim bilir sıfırdan yazar hale bile gelinebilir...

Selametle...

Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder