Sosyal Takip ve Paylaşım Butonları - Add This 3

Add This sitesi üzerinden bu konuda sosyal takip butonlarının nasıl yapıldığını ve bloga eklenmesini bu konuda da sosyal ağ  paylaşım butonlarının yapılmasını ve bloga eklenmesini resimli olarak anlatmıştım. Son olarak yine aynı siteden blogun sol tarafında sosyal paylaşım butonlarının, sağ üst köşede sosyal takip butonlarının, sağ alt köşede ziyaretçiye iletiecek metin kutusunun nasıl oluşturabileceğimizi anlatalım.

İlk olarak her zamnki gibi buradan siteye girip sağ üst köşede bulunan Get the Code nin altında bulunan Smart Layers e tıklıyoruz.

sosyal paylaşım butonu yapma
sosyal paylaşım

şimdi açılan sayfaya bakalım;

sosyal paylaşım butonunu siteye ekleme
sosyal paylaşım add this
ilk olarak Desktop yani bilgisayar, Tablet yada telefon seçeneklerinden birine karar veriyoruz. Mesela mobil site için tasarlıyorsanız Phone yi seçmelisiniz gibi. Daha sonra sol taraftan tasarımı hangi site için istediğinize karar vermelisiniz, ben blogger i seçtim. Resimde 1,2,3,4 olarak numaralandırıp eşleştirdim. Bu sol taraftaki ayar menüsünün sağ tarafta bulunan ön izlemede nereyi ayarladığını gösterir. 1 numara sitenizin sağ üst kısmındaki sosyal takip butonlarını, 2 numara sitenin sol tarafında dikey olarak bulunan sosyal paylaşım butonlarını, 3 numara sağ alt tarafta çıkacak olan ziyaretci karşılama mesajı yada duyuru mesajını, 4 numara ise sitenin en alt kısmına önerilen içerik oluşturmaya yarıyor. Hangi içeriklerin sitenizde olmasını istiyorsanız o kısmı on yani aktif yapmanız gerekiyor. Aktif yaptığınız her bölüm açılır menü haline geliyor. Menüyü açtıktan sonra gerekli düzenlemeleri yapabiliyorsunuz. Mesela 2 numarada bulunan sosyal paylaşım butonlarını isterseniz sağ tarafa taşıyabiliyor yada sosyal buton sayısını düşürebiliyorsunuz.

bloga yerleştirme ayarları
Sosyal Paylaşım
Ayarlarımız bittikten sonra sol alt tarafta Theme yazan yerden butonların arka kısmının koyu, şeffaf yada gri seçenekleriyle ayarlama yaptıktan sonra install Blogger Widget e tıklayarak widget oluşturuyoruz.

sosyal paylaşım butonunu widget olarak ekleme
Sosyal Butonu bloggere ekleme

Burada widget in başlık kısmını boş bırakmayı unutmayın.

Sonuç;

sonuç görüntü
Sosyal paylaşım butonu
Selametle kalın...
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

4 yorum:

  1. Bunları yapmaya kalksam kesin çorba kıvamına getiririm. Blogumu bilgiler çok değerli emeklerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgi ve zevk meselesi Yağmur. Bazı bloggrrlerde bu kodlarla oynamaktan zevk alıyor. Teşekkür ederim. Sevgiler

      Sil
  2. Aslında azcıkda beceri diye düşünüyorum ben yapamazdım kendimi yermiştim ama yine anlatamadım :)))) olsun ben teşekkür ederim iyi geceler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapamazsam nlogum bozulur haklı bir endişe aslında. Bu nedenle aynı tema ile yedek bir blog açıp önce orada denemek en iyisi. Ben öyle yapıyorum :)) Bu arada blogunuzun teması ve içeriği gayet güzel, kendinizi yererek haksızlık etmeyin. İyi geceler, iyi sahurlar...

      Sil