Sorun Düzeldi... Tırnağın Temaya Yaptığına Bak...


Nerden aklıma geldiyse Diriliş "Ertuğrul"  dizisi hakkındaki fikirlerimi yazayım dedim. Postu yazıyorum, önizlemesine bakıyorum sorun yok. Ama paylaşınca arka plan ve başlık yok oluyor ve konunun tamamı ana sayfada görünüyordu. Hemen postu geri çektim ve ana sayfada her konunun üstünde görünen alengirli resim eklenmediği için olabilir düşüncesiyle bir resim ekleyerek tekrar paylaştım. Aslında ilk paylaşımda da sorun olmaması gerekiyordu, çünkü youtube kodu eklenmişti. Konu başında resim yerine youtube videosu görünmeliydi. Resimli paylaşımda da aynı şekilde arka plan ve başlık kayıplara karıştı. 

Konuyu alarak deneme bloglarıma taşıdım ve sorunu buldum. Kullandığım bu temada başlığa tırnak (") işareti eklersem blog teması kafayı yiyor. Hemen posttaki tırnagı kaldırdım... Binde bir ihtimal ama aynı sorun başınıza gelirse aklınızda bulunsun degerli blog okuyucularım...  
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. İşte tam burada http://dikkatcekiyorum.blogspot.com.tr/2014/12/dirilis-ertugrul-diziside-propogandaya.html

      Sil