Mim: Book Courtship Tag



Kitap Eylemi blogunun sahibesi tarafından mimlenmişim. Özellikle kitaplar konusunda beni mimleyerek bloglar arası bir aktiviteye dahil ettiği için kendisine teşekkür ederim. Mimlendiğim konuyu merak ettiysen TIKLA

Adım 1: İLK BAKIŞ-Kapağı yüzünden aldığın kitap ?

Kitapların kapaklarından etkilendiğim doğrudur. Aklımda bir kitap yoksa kapak ve arka kapak tazısı önemlidir benim için. Hakan Yılmaz Çebi son dönemde kapağı nedeniyle aldığım kitaba en iyi örnektir.


Adım 2: İLK İZLENİM- Arka kapak yazısı yüzünden aldığın kitap?

Oldukça etkileyici bir tanıtım yazısı vardı.


Adım 3: TATLI DİL -Harika üslupla yazılmış kitap?

Aziz Nesin'in Sizin Memlekette eşek yok mu kitabı aklıma gelenlerin arasında ilk sırada. Okurken kahkaha attığım bir kitap



Adım 4: İLK BULUŞMA-Sana serinin devamını aldırtan serinin ilk kitabı ?

Üzgünüm. Okuma listemde seri var ama şu ana kadar okumadım.

Adım 5: GECEYARISI TELEFON KONUŞMALARI -Seni bütün gece ayakta tutan kitap ?

Halit Hüseyni nin her romanı gibi Uçurtma Avcısı da süperdi.


Adım 6: HER ZAMAN AKLIMDA-Aklından çıkaramadığın kitap ?

Tartışmasız Buket UZUNER in Kumral Ada Mavi Tuna sı
Adım 7: FİZİKSELLEŞME (Gözler gözlerimde olayının artık ellerimdeye dönüşmesi) -Eline alıp okuduğunda sana güzel hissettiren kitap ?

Tek bir kitap seçmek zorundaysam Buket UZUNER'in Kumral Ada Mavi Tuna' sı. Ama zorunluluk yoksa liste uzar :)

Adım 8: AİLEYLE TANIŞMA- Ailene veya arkadaşlarına önereceğin kitap ?

Tam da bu nedenle blogumda okuduğum kitaplara yer veriyorum :) Kahretsin zorunluluk, Aşkın Gözyaşları diyorum :)



Adım 9: GELECEK PLANLARI-Gelecekte tekrar okuyacağını bildiğin kitap ya da seri?

Okuduğum bir kitabı tekrar okumak gibi bir alışkanlığım yok aslında ama Aziz Nesin bu durumu değiştirebilir.

Ben de blogunu takip etmekten zevk aldığım Kalemderi' yi  mimliyorum. 
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

6 yorum:

  1. Kitap mimi olunca akan sular duruyor... Cevaplarınızı zevkle okudum ben de ilk fırsatta cevaplayacağım; 2 gün içerisinde yaparım diye umuyorum. Çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  2. mımler :)


    uzak olunca unutmusum mım dıye bısey vardı dımı :)

    guzelmıs bu seferkının konusu

    kıtaplar


    sen de guzel yazmıssın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim katıldığım ilk mim bu. Konusunun kitap olması ayrıca mutluluk konusu.

      Keşke sizide mimleseymişim, hatırlamanıza yardımcı olurdum :)

      Sil
  3. Bende mimledim seni, konuyu sonra belirtirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam tamam güzel bir tema ayarlayacağız. Yoğunluk geçsin :)

      Sil