Mim - Elimin Gitmediği Kitaplar



KİTAP GÜNEŞİM taaa uzun bir süre önce yaptığı mimde beni de mimlemişti. Ancak yaşam şartları insana ertelemeyi öğretiyor bazen. Neyse, gel zaman git zaman mimi cevaplamak bu güne kaldı. Kusura bakmasın.

Mim adından da anlaşılacağı üzere okumakta zorlandığımız kitapları açıklamamızı istiyor. Ama ben küçük bir değişiklik yaparak okumakta zorlandığım türleri açıklayayım.

SERİ KİTAPLAR : Açlık Oyunları, Taht Oyunları, Alacakaranlık ya da Grinin Elli Tonu. Adı ne olursa olsun, istediği kadar best sellerden düşmesin başlayamıyorum. Ben de birine başlayınca diğerlerini de okumak ZORUNDAYMIŞIM hissi oluşturuyor. Kendimi ödev yapıyormuş gibi hissediyorum. Bir kaç denemem oldu ama ilk kitapta kaldı.

ŞİİR KİTAPLARI: Yav şiir dediğiniz fon müziği eşliğinde dinlenir, youtube videolarında izlenebilir, güzel kartpostalların ya da resimlerin üzerine yazılarak paylaşılabilir ama kitap olarak okunmaaazz. Sahi siz nasıl okuyorsunuz?

FOTO ROMANLAR: Basıldıklarından bile haberim yoktu. Bir zamanlar gazetelerde görürdüm ve herhalde insanlara okuma alışkanlığı kazandırmak için romanları görselleştiriyorlar diye düşünürdüm. Ama kardeşim geçen bir blogda foto roman eleştirisi gördüm kendimden utandım. Resimle yazının uyumundan tutun konuşma baloncuğunun büyüklüğüne, bu büyüklüğün romanın orijinaline sadık kalıp kalmadığına... daha neler neler. Bir ara almayı bile düşündüm ama ülkemiz bu konuda yetersizmiş ve romanlar biraz pahalıymış anladığım kadarıyla. Anlayacağınız öylece kaldı yani.

Son söz olarak; siz bana bakmayın, ne bulursanız okuyun...

Sevgiler...
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

9 yorum:

  1. Çok güzel bir mim olmuş emeğinize sağlık Şiir olmazsa olmaz 😊sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir mim olmuş :) Bende şiir kitabı çok okumuyorum. Okuyamıyorum daha doğrusu :) Seri kitaplarında ise ilk kitabı okuyup bıraktığım çok olmuştur :)

    YanıtlaSil
  3. Çok takip edebildiğim seri kitaplar olmuyor benim. Şiir kitaplarına gelince okurken bir fon müziği açıp öyle okuyorum.Güzel oluyor.Bu arafa güzel bir mim olmuş.Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok artık şiir kitabı okuyorum demeyin sakın :) Teşekkür ederim

      Sil
  4. Şiir kitabı okumayı geçtim tek bir şiir dahi okumayıda dinlemeyide sevmem. Yıllar öncesinden kalma bir fobi 😒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif Elif seninki de biraz fazla sert oldu sanki... Ama yıllar öncesini bilemiyoruz tabi 😐

      Sil