Yalnızlık

Yalnızlık benim eski sevgilim
Yalnızlık benim en vefalı yarim
Ben onu kimler için terk ettim
O beni bırakmıyor...

Yalnızlıktan korkmayan insan başkalarının yalnızlığıyla dertlenir mi demeyin. Nedendir bilmiyorum dertlenir oldum bu aralar. Birilerine yardımcı olmazsam yaşamanın anlamsız olacağı düşüncesine saplandım kaldım. Beynimin demir parmaklıkları arasında bu düşüncelerle boğuşurken hatırladım yalnızlığın benim için yaratılmadığını. Belki de topyekun mücadelenin zamanı olmalı yalnızlıkla... Yada yalnızlığı çok güzel anlatan Candan ERÇETİN e kulak vermeli... 

Yalnızlığa elbet alışır bedenim
Yalnızlıkla belkide başaçıkabilirim....    


Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder