Telefon Akıllı da

Efendim herşey akıllı bir telefon almakla bitmiyormuş, tecrübe ettim anladım. Hani google storeye girip begendiğimiz uygulamaları indiriyoruz, güncelliyoruz ve sıkılırsakta kaldır tuşuna basıyoruz da iş bitiyor ya... İşte o iş öyle olmayabiliyor. Hadi yüklediğim uygulama google storeden kaldırıldıysa, kaldır tuşunu neremden çıkaracam, tuş yoksa ebediyyen o programla yaşamak zorundamıyım ? 

Hayır. Sırasıyla Telefonumuzun Ayarlar Menüsü > Uygulama veya Uygulama Yöneticisi > Silmek İstediğin Program a geliyoruz. Önce programla ilğili verileri siliyoruz sonrada programı kaldır diyoruz. Bu basit bilği bana ilaç gibi geldi, belki işine yarayan çıkar.

Ooooo süpermiş !.. Ben daha fazlasını merak ettim diyen varsa https://support.google.com/googleplay/answer/2521768?hl=tr

Selametle...
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder