Sihirbazlar Çetesi



Siyaset gündeminden bunalıp rahatlamak istediğim bir dönemde, 2 gün önce izlemiştim. İş yoğunluğundan dolayı yorumlayıp tavsiye etmek bu güne kaldı.

Film 2013 yapımı. Birbirinden farklı yetenekleri olan 4 ilizyonist esrarengiz şekilde kendilerine ulaştırılan kart sayesinde bir araya gelirler. Atlas isimli ilizyonistin liderliğindeki bu çete gösterileri zamanla çok ünlenir. Çete gösterileri sırasında izleyicileri de kullanarak başka kıtadaki bir bankayı soyup tüm dikkatleri üzerlerine toplar. Bu gösteri FBI ın da peşlerine düşmesine neden olur. FBI ajanı Dyln bunları durdurmak isterken birde ilizyonların  gösterilerini deşifre edip programında yayımlamasıyla ünlü zorlu bir düşmanları daha olmuştur. Çetemiz FBI ın da izlediği canlı bir gösteride, gösterinin sponsoru zengin iş adamının banka hesabındaki paraları izleyiciye dağıtarak ikinci darbeyi de vururlar. Son gösteri ise final olacaktır. 

Bu güzel konusunun ve finalinin yanında illüminatinin reklamı gibi bir film olmuş. Zenginden al fakire ver ve zalimleri cezalandır.

Özellikle ilk sahneye eminim sizde şaşıracaksınız... Tavsiye ederim.
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

4 yorum:

  1. Teşekürler. Bende izledim Sihirbazlar Çetesini. Fena bir film değil güzel yani idare eder :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevk meselesi tabiki ama ben izlerken hiç sıkılmadım...

      Varmı tavsiye ettiğiniz film :)

      Sil
  2. Bu aralar pek filim izleyemiyorum. Dizi izliyorum :) Sherlock Holmes... Şimdiye kadar ben neden izlememişim diye dert yanıp duruyorum fakat zararın neresinden dönülürse kardır diyorum :)

    Film olarak ise 300:Bir İmparatorluğun Yükselişi'ni bayağı övüyorlar. Aksiyon,savaş tarzı bir film. Galiba 300 Spartalı'nın devamı. Hafta sonunu bekliyorum izlemek için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi de güzel fikir aslında... Teşekkür ederim

      Sil