Bazı Siteler Sadece İşe Yarar

Mesela Google...

Ne soracaksan sor da git havası var. Kodlarının arasına sıkıştırılmış kafeinden midir nedir sormadan da duramıyoruz. Öyle bilgisayarınıza virüs girmişte otomatik olarak başka arama motoru  açılıyormuş filan da anlamayız. Gerekirse o arama motoruna 'google' yazar kaçınılmaz hedefe ulaşırız...



Bu site o kadar olmasa da at sık kullanılanlara dursun havasında. İşlevi video indirmek. 

Youtube deki bir müziği telefonuma zil sesi yapmaya çalışırken buldum. Aslında bir çok yöntem var ve neredeyse hepsi aracı siteler bağlantısıyla indiriyor. Benim için bu en güzeli..



Basit arayüz ve bir sürü işlev. İlk resimdeki ekrana video linkini yazıp aratıyorsunuz ve karşınıza ikinci resim çıkıyor. İstediğiniz kalitede videonuzu indirebilirsiniz...

Benim işime yarayan yeri Record Audio kısmı... Seçtiğiniz aralığı indirebiliyorsunuz. Baştan sondan kırpabiliyorsunuz. Reklam mı var at gitsin. En vurucu noktayı zil sesi yap meselesi...

En alttaki edit bölümü bilgisayarınıza nasıl kaydedilsinle ilgili. Kafanız karışmaz, oldukça basit bir site...


Henüz Beta versiyon olsa da atın arşive dursun canlar... İşiniz düşer bir gün :)
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

2 yorum:

  1. Eminim işime yarar. Çok güzel bir paylaşım efendim teşekkür ettim.Bu arada yeni blog temanız hayırlı olsun. Güle güle kullanınız..(İlk başlarda çok iyi gelmiyordu göze ama şimdi güzel olmuş)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ama ben kullanma konusunda hala kararsızım. Kişisel blog teması gibi durmuyor ama cep telefonu ve tabletten girince tema kendini ayarlıyor :)

      Sil